Dag 2 - Reisverslag uit Glendale, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Glendale, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Trudy

31 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Glendale

We werden gewekt door een baby Racoon (wasbeertje) het is hier net een dierentuin, later op de dag lag er nog een eekhoorn in de zo'n te luieren, en de kolibries vliegen ons om de oren...
Welkom in Amerika... De geur van bacon pannenkoeken en gebakken ei kwamen ons tegemoet. Daarna werd verteld dat het douchen kort moest gebeuren ivm de droogte, allemaal weer fris en in de auto naar de Mall. Winny heeft een iPad veroverd, en Tonnie heeft de Uggs bekeken, en Trudy moest even naar de Disney store voor veel auto's voor Lars want dat moest oma meenemen!! Terug naar leonie heerlijke lunch, en van daaruit naar Universal studio, toch maar weer naar Waterworld het was weer spectaculaire show... Daarna naar House of Horror nou echt horror heb meer met mijn ogen dicht gelopen!! Nog even naar de 0.99 ct. store in Hollywood... Weer een volle dag was het om 20.30 zaten we weer aan de maaltijd bij leonie..

• 01 September 2014 - 21:19

Linda :

Neem het er maar lekker van!

• 02 September 2014 - 18:55

Jet:

Nou heerlijk geniet er lekker van,je krijgt ook de gr van Mies,we zitten lekker aan de macaroni.Tot hoorns