Dag 5 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 5

Blijf op de hoogte en volg Trudy

03 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Ik Trudy ben heel de dag thuis gebleven in het huis van Liz en Victor mijn gemakje gehouden lekker van het zonnetje genoten...
De rest is vandaag terug gegaan naar SF.
We gaan eerst naar het vertrek punt van de tram, powellstreet.
Jammer genoeg is het heel erg druk in de tram, we kunnen niet zo goed om ons heen naar buiten kijken, het was een leuk ritje naar Fishermans Wharf daar aangekomen is het even zoeken naar Max Victor en Liz en we vinden elkaar op Ghirardilli Squer.
We dachten een chocolade fabriek aan te treffen maar die was al Jaren weg, wel kon je nog zien hoe chocolade gemaakt werd.
We zijn nog naar een art. winkel geweest, uit aluminium gelaserde kunstwerken. Anita wilde kunst kopen maar kon geen deal maken met de Gallery houder, onder de 20 duizend dollar ging hij niet het was net 1000 dollar boven Anita's budget.
Daarna zijn we naar Sausolito gegaan over de Golden Gate, en geluncht bij Scoma, ook was er een hele leuke kerst winkel, waar we veel leuke foto's hebben gemaakt.
Thuisgekomen zijn we met de Mercedes van Liz naar de apotheek gegaan, voor een hoestdrankje en maar hopen dat ik morgen weer de oude ben....

• 05 September 2014 - 10:15

Tiny:

Hoi trudy hoe gaatie , daar in Amerika , al lekker op pad geweest
    Hier alles zijn gangetje , we gaan naar Weert vandaag , ROOMPOT voor een week
    Volgende week in het huis klussen bij Christel
    Alles goed mooi weer in Nederland dikke xx Tiny

• 05 September 2014 - 10:16

Tiny :

Toch geen kerstmuizen gekocht ha ha ,
    Gr

• 05 September 2014 - 14:46

Jack:

Hallo Trudy,

Doe wel rustig aan en dan hopen we dat je er weer tegenaan kan.
    Verder wensen wij jullie een geweldige superrrrr vakantie toe.
    Groeten aan jullie hele groep.
    Jack en Jenny Koevoets.

• 05 September 2014 - 15:33

Jet:

Zeg had je thuis niet ziek kunnen worden ,he jammer in de vakantie ,maar helaas kun je er niets aan doen dan lekker uitzieken,en ook echt uitzieken ,En dan weer heerlijk aan je vakantie verder.Hoop als je dit leest dat je al een heel stuk opgeknapt bent zo niet n dikke knuffel kusje erop helpt xxxxxxxxxxxgr ikke