Dag 11 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Trudy

09 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een goed ontbijt gaan we eerst naar de $ 0,99 store, waar vooral Trudy de Amerikaanse economie heeft opgekrikt.Daarna naar de Vons, waar Trudy een VIP pas heeft gekregen. Op weg naar Las Vegas stoppen we bij Buffalo Bill's, het eerste casino dat we tegenkomen. Hier eten we wat bij Denny's, en daarna rijden we weer verder. Het is ook hier erg warm, zo rond de 35 graden.Als we vlak voor Las Vegas rijden, rijden we door een heel groot meer. Later blijkt dat het geen meer was, maar van een hevige regenbui is die hier een paar dagen geleden los barstte.
Omdat Las Vegas groter en groter wordt, is er steeds meer energie nodig. We zien rijen en rijen zonnepanelen, en er komen er nog duizenden bij.
We slapen in Excalibur. Een groot hotel. Anita is bij haar eerste uitstap alleen meteen verdwaald, en was ook nog het kamernummers vergeten. Gelukkig kwamen Trudy en Tonnie haar tegen. We laten elkaar in Las Vegas elkaar een beetje vrij, omdat er zoveel te doen is , dan kan iedereen doen wat hij wilt.