Dag 15 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 15

Blijf op de hoogte en volg Trudy

13 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Heerlijk uitgeslapen vandaag. Behalve Anita, die stond om 7.30 uur al de wassen te draaien. Het waren maar 8 machines, maar de machine van de buurvrouw hielp ook mee. En het zonnetje ook, want hij was zo droog. Daarna werd de rest wakken, en hebben we heerlijk ontbeten. Na het ontbijt hebben Trudy en Tonnie de was afgehaald en gestreken. Geen pleziertje bij 35 graden.
Lekker rondom huis gerommeld. Vroeg in de middag kwam er een andere zus -de zoveelste - langs om de inmiddels in de familie bekende Roosendaalse vrienden van Max en Anita te ontmoeten. Ze had haar vriendin Alice bij zich. Het werd een gezellige middag die eindigde met een uitnodiging van Alice om morgen bij haar langs te komen om te lunchen, zwemmen en Long Beach te bekijken.
Trudy en Tonnie gaan een nieuwe hobby uit proberen:
Wat is dat nu weer?? Google maar even, dan zie je het wel.
Bij de Michaels een hoop spullen gekocht.
Leonie heeft weer een lekkere maaltijd bereid, daarna een gezellige avond gehad. Het is afgekoeld en dan is het heerlijk vertoeven hier.

• 14 September 2014 - 11:13

Jet:

Nou ja ,dat Google heeft geen zin die twee kunnen van alles gaan doen ,diep zee duiken ,surfen,zelf staat verkoop houden nee ik kom daar via Google niet achter kijk morgen wel of er foto 's zijn oke gr ikke Wil Rolf nog niet naar huis kom hem anders wel effe halen hihi

• 14 September 2014 - 13:00

Tinyweber:

Voor jullie nog een paar mooie dagen geniet ervan met z,n allen
    Hier ook nog mooi weer maar geen 30graden
    We hebben het ook leuk gehad in Weertebergen
    We zijn nu druk met Christels huis aan de gang , waarschijnlijk eind september over

gisterne in Rotterdam geweest we hadden ons diner gratis gewonnen bij de Dean Martin
    dus dat was leuk
    groetjes en een dikke knuffel xx
    tiny en freek

• 14 September 2014 - 15:08

Andre:

gm zo had ff tijd om alles door te lezen,en alle foto s bekeken ziet er geweldig uit .veel plezier nog maar dat zal wel lukken haha .gr andre hoek ps geef zusje maar dikke zoen :-)

• 14 September 2014 - 18:33

Marianne:

Hoi allemaal,
    Wat hebben jullie het daar gezellig zeg, En de foto`s zijn zo leuk.
    Zijn net terug van een midweek Marveld super leuk gehad.
    Echt de moeite waard om daar naar toe te gaan met je kleinkinderen,
    hebben zelfs een extra dag bij geboekt.
    Jullie nog lekker genieten.
    Groetjes xxxxx uit Den Haag

• 15 September 2014 - 16:32

Jet:

Achach ja heb het filmpje gezien ,en inderdaad tranen met tuiten

• 16 September 2014 - 13:41

Jet:

Hoe is het we horen maar steeds niet wat je met tonnie ging doe? Is het soms n zandkasteel vraagt Jolanda gr ikk