Dag 16 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 16

Blijf op de hoogte en volg Trudy

14 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Heerlijk uitgeslapen, begonnen aan onze nieuwe hobby, scrappen! Afgesproken dat we om half 12 naar Alice zouden gaan, maar omdat we niet konden stoppen werd het half 1, toen moesten we wel! We werden hartelijk ontvangen door Alice en John. Ze hadden een heerlijke lunch voor ons klaargezet, met een wasmand vol ijs, met daarin bier wijn water cola en..... speciaal voor ons Prosecco!!! Heerlijk die middag geluierd, gezwommen en bijgekletst. Om 5 uur zijn we naar Down Town Disney gegaan, daar rondgelopen, wat cadeau's gekocht , rondgekeken en genoten van de gezellige sfeer. Daarna weer terug naar Alice dat weer gegeten en terug naar huis.

• 17 September 2014 - 22:13

Marianne:

Hoi,

Wat is scrappen?Is dat een kaartspel????
    Nog lekker genieten xxxx

• 18 September 2014 - 11:09

Jet:

Haha heb je hobby al doe je moeilijk over csappen ,opgezogt door de hulp foto ' s kijken enz gezellige middag begrijp ik gr ikke