Dag 17 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 17

Blijf op de hoogte en volg Trudy

15 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

In de ochtend naar olverastreet geweest, dat is een Mexicaanse straat in Down Town LA. En zijn weer wat souveniertje gekocht, en we hebben wat gedronken.
Daarna in de Mexicaanse kerk nog een kaarsje gebrand.
Het is vandaag weer 38 graden, dus na de lunch naar het Santa Monica Beach. Het is een strand net als Scheveningen, hele gezellige pier, met muziek, kraampjes en alles was te koop!
Lekker in de zee gezwommen, er stond wel een sterke stroming, Anita en Tonnie kwamen niet verder dan hun knieën (echt veel gelachen) en we hebben op de pier gewandeld.
Winnie zat op een bankje op het strand, daar kwam een jong stel met een meisje in een string, zijn ogen werden naar de string getrokken, en dat kwam pas weer goed toen ze wegging!
Nog even een groepsfoto gemaakt bij het bord van end of Route 66. Daarna weer naar huis, lekker gekookt, lekker gegeten en gezellig gescrapt! ( het werd nachtwerk)

• 18 September 2014 - 11:12

Jet:

Nou ja als je terug bent gaan we hier dus ook schrappen