Dag 18 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 18

Blijf op de hoogte en volg Trudy

16 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag was gereserveerd voor Universal Studio.
Hoewel het rond de 45 graden zou worden, gaan we toch!
We hebben de hitte overleefd, heel veel water (van 3 dollar per flesje) gedronken. Ook hebben we vreselijk gelachen in de Bart Simpson, zeik nat geworden in Jurassic Park, en hebben we de wereld gered bij de Tranformers. Na iedere activiteit hingen we met onze kop voor de verneveling, om af te koelen.
De laatste attractie was Waterworld, waar we in de Soak Zone zone gingen zitten, met de bedoeling om nat te worden, maar het enige nat dat we hebben ontvangen, was van ons eigen zweet.
Iedereen kreeg emmers water over zich heen gesmeten maar wij bleven gespaard.
Om 5 uur waren de oudjes zo moe, dat we naar huis zijn gegaan..
We zager eruit alsof we een marathon hadden gelopen, een van ons heeft dat wel gedaan, Max heeft 4 grote roltrappen, met de trap gelopen... Hoe moe we ook waren, toch nog even na het douchen naar de 99cent shop.

• 18 September 2014 - 11:15

Jet:

Zie je had mee moeten gaan ik had die trappen wel mee gelopen hihi