Dag 19 20 en 21 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 19 20 en 21 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 19 20 en 21

Blijf op de hoogte en volg Trudy

20 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Dag 19 20 en 21 stonden in het teken van shoppen, shoppen shoppen, wassen wassen en wassen.
Verder hebben we de koffers ingepakt, een aantal keer in en uitpakken dat we het gewicht met alle souvenirs goed verdeeld hebben! Bij de luchthaven aangekomen waren de koffers van Max en Anita veel te zwaar maar gelukkig keken ze dit door de vingers en mochten ze mee!
Anita snapte er niets van want het enige wat ze meegenomen had waren 9 schrap boeken en twee kilo aan papier.
We hebben een goede vlucht gehad, wel met anderhalf uur vertraging. We zitten nu in de trein op weg naar Breda daar moeten we overstappen want tussen Zwaluwe en Roosendaal zijn ze met het spoor bezig.
Conclusie:we hebben een heeeele leuke vakantie gehad, veel gezien, veel niet gezien, in ieder geval veel gelachen.

Don't cry because it's over,
Smile because it happend.

September 2014