Dag 13 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 13

Blijf op de hoogte en volg Trudy

11 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag ontbeten in ons hotel. Voordelig dagje want we hadden voor $ 20 aan kortingsbonnen per koppel.Vandaag is het rond de 35 graden, het is weer puffen. Tonnie, Edwin , Max en Anita gaan naar het zwembad terwijl Trudy en Rolf met de monorail naar Luxor wilden. Maar ze stonden er niet bij stil dat ons hotel een roltrap verbinding heeft met de Luxor. Dus bij het zoeken naar de monorail stonden ze weer in ons hotel en zijn toen ook maar naar het zwembad gekomen. Wat kan water toch verfrissend zijn in deze hitte. Om 16 uur zijn we richting Downtown gegaan. We gingen eerst naar The little white weddingchappel, waar Elvis getrouwd is.Daarna naar de Pawnshop van History tv., van Rick, The Old man & Chumlee. We zien Rick wegrijden, maar verder was er niemand die we kenden. In de winkel was het wel heel druk.Helaas mochten we geen foto's maken.
We gaan richting Freemontstreet , in Downtown. We gaan eten in het restaurant van The Golden Gate casino, de oudste eettent van Downtown. Er zaten een stuk of 8 agenten. Trudy ging op ze af om te vragen of ze op de foto met hen mocht. Ze ging tussen ze in zitten en Edwin zou de foto maken. Hoeveel agenten hij erop had???? 1 !!!
We hebben heerlijk ouderwets gegeten.Om 19.45 uur was er een speciale 9/11 show op Freemont. Zie Facebook. Het was heel indrukwekkend, iedereen stond met tranen in zijn ogen te kijken.En wie hebben het niet gezien??
Trudy, Rolf, Tonnie en Edwin, die zaten te gokken. Om 20 uur was er een andere 9/11 show die wel door iedereen gezien is.
Daarna direct door naar de MGM voor de show van Cirque du Soleil : KA.
Het was indrukwekkend in een prachtig theater.
Om 2 uur liggen we weer lekker in bed.

• 14 September 2014 - 12:53

Tinyweber:

Leuk Leuk allemaal ,
    prachtig toch om mee te maken ben jaloers op jullie