Dag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Trudy

01 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Na weer een heerlijk ontbijt zijn we on 10 uur vertrokken naar de Mall voor Uggs voor Tonny, daarna richting SAN Francisco.
Onderweg gegeten bij Jack in de Box, ze spraken Spaans zodoende begrepen ze onze bestelling niet er ging van alles mis...
Inmiddels was het 38 graden het was echt hot!!!
In de auto was airco dus heerlijk vertoeven..
De volgende stop was Casa de Fruta, stapels sinaasappels, maar helaas geen vers sinaasappelsap! Maar... Ook een wijnhuis, daar mocht je proeven, heerlijke chardonnay, maar ook champagne dat laatste 2 flessen gekocht voor Victor, die was inmiddels 75 jaar geworden...daar aangekomen na een vermoeide dag hebben we een lekker broodje gegeten met kaas en worst en Champagne gedronken! Daarna heerlijk naar bed....

• 03 September 2014 - 22:04

Joke:

Hoi vakantiegangers
    Zo ik jullie reisverslag lees gaat het weer heel lekker bij jullie
    Geniet er lekker van er komen nog heel veel dagen xxxxxx