Dag 4 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Trudy

02 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Rond 7 uur was iedereen al wakker ik voelde me niet zo goed had de dagen ervoor al zo,n grieperig hoofd en veel hoesten.
We werden verwend met verse wafels bacon vers fruit en slagroom.
Tonnie heeft goed haar best gedaan en gaat het thuis verder doen voor haar kleinkinderen. Wanneer alles aan kant was gaan we toch met zen allen naar SF. Eerst langs de Uggs store en ja hoor ze is geslaagd, en ik werd steeds zieker en zieker mijn hoofd bonkte, en alle spieren in mijn lijf deden zeer!
Het was ook een frisse dag dus besluiten we om terug te gaan.Na de lunch ging de groep verder, ik lag al in mijn heerlijk bedje, en Liz was zo lief om te blijven...de rest ging verder naar Monterey, dat is een leuk vissersplaatsje.Daar rondgelopen dacht Tonnie dat ze iets lekkers gevonden had in een van de vele snoepwinkels daar, een doosje met een afbeelding van bacon, maar het waren pleisters..ook hebben ze nog op het Forenst Gump bankje gezeten, ze hadden speciaal hun mooie schoenen aangetrokken.
Rolf heeft inmiddels voor ons een andere auto gehuurd want in een huis van een paar miljard dollars logeren daar hoort dan ook een andere auto bij:-)

Om 8 uur waren ze weer terug, Michelle de dochter van Victor en Liz kwam ook nog langs om kennis te maken, samen met ze,n allen heerlijk gegeten, want wat kunnen tantes heerlijk koken zeg...

• 05 September 2014 - 10:18

Tiny :

Hey wat lees ik nou niet ziek worden hee. , na al dat werken dit jaar
    Beterschap hoor

• 06 September 2014 - 13:43

Marianne:

Hoi Trudy,

Wat erg dat je ziek bent,wij hopen dat je snel beter wordt.
    Zodat je lekker kunt genieten van alles wat komen gaat.
    Heel veel beterschap.
    Dikke pakkerd van ons uit Den Haag.xxxxx