Dag 7 - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Trudy

05 September 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

We begonnen met een heerlijk (Champagne) ontbijt,
Iedereen had heerlijk geslapen, alleen kregen Trudy en Rolf het licht niet uit, wij hebben de hele nacht in het licht geslapen.
Victor ontbrak aan het begin van het ontbijt, hij voelde zich niet goed. Gelukkig kwam hij na een uurtje toch opdagen, lichtelijk opgeknapt. Victor had alweer een programma voor ons in petto, eerst een stop in Salverstrin Winery. We werden opgevangen door Michelle, die ons alles vertelde over het maken van de wijn. De drie wijnen die geproefd moesten worden vielen niet zo in de smaak als gisteren. Na de wijn gingen we naar Calistoga waar we heerlijk Italliaans hebben gegeten.Het smaakte ons weer goed.Nog even naar Trudy naar de apotheek voor Trudy's hoest.Op weg van de apotheek naar de auto kwamen Liz en Victor een winkel tegen, waar ze een wijnrek hebben gekocht. Over een paar weken moeten ze die komen ophalen. Bofkonten.
Nu op weg naar een geyser:The old faitful.Hij bleef niet zo hoog te spuiten als op de folder. Een andere attractie daar zijn de fainting goals. Victor kon zich van jaren geleden nog herinneren dat als je naar die geiten schreeuwde, ze zo neer vielen.Helaas...bij ons bleven ze gewoon op hun poten staan.
Nu was dan het tijdstip gekomen om afscheid te nemen van Liz en Victor. Na een ererondje over de parkeerplaats reden ze weg en hervatten wij onze reis naar Ukiah.Een iets bescheidener hotel als gisteren. In de avond alle administratieve rompslomp weggewerkt, donuts gegeten en naar bed gegaan.

• 06 September 2014 - 14:02

Marianne:

Hoi,ben je weer opgeknapt???
    Zo te lezen hebben jullie het heeeel gezellig.
    Heel veel plezier nog en lekker genieten met z`n allen.
    Liefsxxx
    Marianne.