Dag 8 - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Ukiah, Verenigde Staten van Trudy Rockx - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Trudy

06 September 2014 | Verenigde Staten, Ukiah

Vanmorgen ontbeten bij het hotel.Geroosterd brood met boter, jus d'orange, vreselijke koffie en thee. Verder was er iets dat leek op kattenbrokken. Gelukkig hadden we zelf donuts en gingen we toch met een volle buik op stap. Richting The Avenue of The giants.
Onderweg hebben we veel gezien, mooie natuur, een dood hert aan de kant van de weg en een hert dat wilde oversteken maar gelukkig weg liep en zo niet werd aangereden.
Onze eerste stop was bij de Chandelier tree, een boom waar je met je auto door kon rijden. Nadat we eerst niet durfden, gingen we er later toch maar door.
De bomen zijn hier dik en hoog.Even wat rondgewandeld. Er stond een grote mobilhome geparkeerd. Trudy maakte er een foto van, het bleek dat de bestuurders Nederlanders waren. Na een praatje had Trudy het voor elkaar dat ze binnen stond.
Na een pick-nick in het zonnetje gingen we weer verder. We hebben nog veel grote bomen, houten kunstwerken, schattige mini houten huisjes gezien.
Na de bomen hebben we in Willits Mexicaans gegeten. Het was n smakelijke maaltijd...
In de avond zijn we naar de wasserette geweest om 2 wassen te draaien.Het leek. Wel Cornation street. Er stonden dames met bergen was, dekbedden, knuffelbeesten, schoenen. Er werd van alles gewassen.

• 08 September 2014 - 15:52

Jet :

Wat leuk die bomen,en heel Gezellie dir. Pixnix .En ja misschien wassen ze daar maar eens in de maand.had een van jullie de fles wijn niet naar de wasserette kunnen halen hihi.

• 08 September 2014 - 16:02

Jet :

O ja heb je de kattebrokjes niet geproefd misschien waren het lekkeren gehaktballetjes

• 12 September 2014 - 13:53

Jet :

Wat zat er eigenlijk in die roze doos ? Zal geen boterham zijn geweest met appelstroop.ook lekker.